GİRESUN LİSESİ |
2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI |
12 SINIF REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI |
TARİH |
|
EYLÜL |
KULLANILACAK
FORM VE DÖKÜMANLAR
|
1 - Hafta |
(DİT1) |
PDR Hizmetleri Yürütme Komisyon Toplantısı |
|
2 - Hafta |
(DP6) |
Sınıf Rehberlik Hizmetleri Planının Hazırlanması |
|
3 - Hafta |
(ÖOVKg1) |
Ortaöğretim süresince aldığı eğitimin hedeflediği mesleğe katkısını değerlendirir. |
|
4 - Hafta |
|
Bağımlılıkla Mücadele |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
EKİM |
|
1 - Hafta |
(ÖOVEg19) |
TYT AYT YKS sınav sistemi |
|
2 - Hafta |
(ÖOVEg7) |
Öğrenci Klüpleri (Öğrenci seçimi.) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Toplumsal sorunların farkına varır ve çözüm üretir(58) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTAL) |
İyi bir vatandaşın özelliklerine göre kendi özelliklerini değerlendirir(59) |
|
5 - Hafta |
|
|
|
TARİH |
|
KASIM |
|
1 - Hafta |
(ÖOVEg12) |
Sınavda başaılı olma ve çalışma yolları |
|
2 - Hafta |
(ÖSTİL) |
İnsanları olduğu gibi kabul eder(49) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
İnsanların özel hayatına özen gösterir(50) |
|
4 - Hafta |
|
ARA TATİL |
|
5 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Eş seçimini ve eş saçiminde dikkate alınacak unsurları açıklar (60) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Aile yaşamında değişen kadın erkek rollarini fark eder (61) |
|
TARİH |
|
ARALIK |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Yüksek Öğretim Programlarını ve koşullarını değerlendirir (101) |
|
2 - Hafta |
(ÖOVEg23) |
Diğer (Test çözme teknikleri) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Bulunduğu çevredeki meslekleri değerlendirir(102) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
Ortaöğretim sonrasında işe ve mesleğe hazırlayan kurumkursları değerlendirir (103) |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
OCAK |
|
1 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Sınava ilişkin duyguları sınav performansına etkisini derğerlendirir(19) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Ortaöğretim sonrasında kendisine uygun olacak iş imkanını belirler(104) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Yöneleceği iş ya da mesleği iş piyasası çalışma alanı ve koşulları ile ilgili bilgi toplam(105) |
|
4 - Hafta |
|
SÖMESTRE TATİLİ |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
ŞUBAT |
|
1 - Hafta |
(ÖOVEb16) |
Başarısızlık Nedenleri |
|
2 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Sınav kaygısıyla Başa Çıkma Yollarını Kullanır (20) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Kültürel birikimin kişiliğine ve kariyerine katkılarını belirtir(27) |
|
4 - Hafta |
|
Devamsızlığı Önleme |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
MART |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Çeşitli amaçlar için özgeçmiş yazar(106) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
İş görüşmesinde dikkat edilecek hususları açıklar (107) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
İş deneyimin işe yetişmede ve iş başarısında önemini açıklar(108) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
Çalışan ve iş verenlerin temel hak ve sorumlulukları hakkında bilgi edinir (109) |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
NİSAN |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
İş ve meslek yaşamında etik değerlerin önemini fark eder(110) |
|
2- Hafta |
|
ARA TATİL |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Kendi kişilik özel. iş bulma, sürdürme ve geliştirme açısından değerlendirir.(111) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
Kişisel çabası ile edineceği bilgi, beceri ve birikim. baş. bir iş yaşan. için gerekliliğini açıklar(112) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Hayat boyu öğrenme ile meslek hayatı arasındaki ilişkiyi açıklar (113) |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
MAYIS |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Yüksek öğretimde yaralanabieceği burs ve yurtlar konusunda bilgi edinir(114) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Yuriçi ve yurdışı eğitim olanakları ve başvuru koşullarını ilişkin bilgi edinir.(115) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Uluslar arası iş piyasasında geçerliliği olan meslekler hakkında bilgi edinir(116) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
YÖP ile ilgili tercih. kişi., sos., akad. ve mesl. açıdan kendisine uygun. açısında değerlendiri(117) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki gelişiminde kite iletişim araçlarından yararlanmanın önemini açıklar (118) |
|
TARİH |
|
HAZİRAN |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki değer, ilgi,yetenek , kişilik özellkleri ve akademik başarısına uygun yöneliceği YÖP belirler(120) |
|
2 - Hafta |
(DP12) |
Eğitsel ve Mesleki Planlama Dosyası ndan yararlanarak yükseköğretim |
|
|
|
|
|
.......................... AYDIN LAP ALİ KEMAL KILIÇASLAN
Sınıf Rehber Öğret Okul Rehber öğretmeni Okul Müdürü
|