GİRESUN LİSESİ |
2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI |
9. SINIFLAR REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI |
EYLÜL |
TARİH |
KODU |
KONU |
KULLANILACAK FORM VE DÖKÜMANLAR |
1 Hafta |
(DİT1) |
PDR Hizmetleri Yürütme Komisyon Toplantısı |
|
2 Hafta |
(DP6) |
Sınıf Rehberlik Hizmetleri Planının Hazırlanması |
|
3 Hafta |
(OSTUL) |
Sınıf Risk Haritası Belirleme |
|
4 Hafta
|
(B.K.O.1.c)
|
Bana Kendini Anlat
|
|
EKİM |
TARİH |
KODU |
KONU |
|
1 Hafta |
(BKG4Cc) |
Öğrenci bilgi formu doldurması |
|
2 Hafta |
(OSTUL) |
Okulda yönetmeliklerin kendisini ilgilendiren bölümleri hakkında bilgi edinir(1) |
|
3 Hafta |
(ÖSTEL) |
Başarı ve başarısızlığa neden olan etmenleri belirler.(4) |
|
4 Hafta |
(ÖSTEL) |
Verimli ders çalışma tekniklerini açıklar(6) |
|
5 Hafta |
(ÖSTKL)
|
Ergenlik dönemindeki bedensel ve duygusal değişimlerle fiziksel değişimler(22)
|
|
KASIM |
1 Hafta |
(BKT1c) |
Öğrenci Profili Belirleme Programı Yaşam Pencerem |
|
2 Hafta |
(BGG9a) |
Sosyometri |
|
3 Hafta |
(ÖSTML) |
Okulda seçebileceği dersler hakkında bilgi toplar(72) |
|
4 Hafta
|
|
ARA TATİL
|
|
5 Hafta
|
(ÖSTML)
|
Ders seçimini etki eden faktörleri sıralar (73)
|
|
5 Hafta |
(ÖSTGL) |
Sağlıklı hayat için gerekli alışkanlıkları edinir(62) |
|
ARALIK |
1 Hafta |
(ÖSTEL) |
Sınav kaygısının akademik başarıya etkisini açıklar(7) |
|
2 Hafta |
(ÖSTİL) |
Öfkenin yarattığı fiziksel, duygusal ve düşünsel etkileri açıklar. (31 ) |
|
3 Hafta |
(ÖOB2) |
Diğer (ABKÖ, Mesleki Tercih Env. Vb.) |
|
4 Hafta |
(OSTUL) |
Okula ilişkin olumlu tutum sergiler(3) |
|
5 Hafta |
|
|
|
OCAK |
1 Hafta |
(ÖSTEL) |
Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yöneri değerlendirir.(8) |
|
2 Hafta |
(ÖSTİL) |
Kişiler arası iletişimi, unsurları ve türleri açısından analiz eder.(28) |
|
3 Hafta |
(ÖSTİL) |
Kurduğu iletişimleri etkili iletişimde dikkate alınacak unsurlar açısından değerlendirir.(29) |
|
4 Hafta |
|
Devamsızlığı Önleme |
|
5 Hafta |
|
SÖMESTRE TATİLİ |
|
ŞUBAT |
1 Hafta |
(ÖSTİL) |
Kurduğu iletişimleri iletişim engelleri açısından değerlendirir(30) |
|
2 Hafta |
(ÖSTİL) |
Öfke ile baş etmede kullandığı yöntemleri yarattığı etkileri açısından değerlendirir. (31) |
|
3 Hafta |
(ÖSTİL) |
Öfkeyle baş etmede yapıcı yollar kullanır. (33) |
|
4 Hafta |
(ÖSTİL) |
Etkili çatışma basamaklarını açıkları(34) |
|
5 Hafta |
|
|
|
MART |
1 Hafta |
(ÖSTKL) |
Değerlerini fark eder(21) |
|
2 Hafta |
(ÖSTML) |
Kendini tanımanın ders seçimdeki önemini fark eder (74) |
|
3 Hafta |
(ÖSTİL) |
Günlük hayatında kullandığı çatışma çözme basamaklarını etkililiği açısından değerlendirir. (35) |
|
4 Hafta |
|
Akran baskısıyla baş eder.(36) |
|
5 Hafta |
|
|
|
NİSAN |
1 Hafta
|
(ÖSTML) |
Seçebileceği dersler ile ile meslekler arası ilişkiyi açıklar(75)
|
|
2 Hafta |
|
ARA TATİL |
|
3 Hafta |
(ÖSTML) |
Seçebilecği mesleğin hayatını nasıl etkileyeceğini açıklar(76) |
|
4 Hafta |
(ÖOVMg1) |
Meslek Tanıtımı |
|
5 Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki değ., ilg., yeten. ve kişilik özellikleri ile seçebileceği dersler arasında ilişki kurar.(77) |
|
|
|
|
|
MAYIS |
1 Hafta |
(ÖOVMg1) |
Meslek Tanıtımı |
|
2 Hafta |
(ÖSTML) |
"Eğ.ve Mes.Pl.Dos"ndan yararlanarak, mes. değ., ilgi, yet. ve akad. başr. göz önünde bulun. geçiş yapabileceği okulları değer..(78) |
|
3 Hafta |
(ÖSTML) |
Ders seç. kendini ve içinde bulunduğu koşulları gerçekçi bir biçimde değerlendirir.(79) |
|
4 Hafta |
(ÖSTML) |
"Eğ.ve Mes.Pl.Dos"ndan yararl., mes. değ., ilgi, yet. ve akad. başr. Uygn. ders seçimi yapar(80) |
|
5 Hafta |
(ÖOVEg5) |
Öğrenciyi İlgilendiren Yönetmelikler(Ortalama yükseltme ve sınıf geçme) |
|
HAZİRAN |
1 Hafta |
(ÖOVEg9) ) |
Serbest Zamanı Değerlendirme (Yaz tatili verimli geçirme |
|
2 Hafta |
(DP12) |
Diğer (Sınıf rehberlk Raporunun hazırlanması) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................................ AYDIN LAP ALİ KEMAL KILIÇASLAN
Sınıf Rehber Öğret. Okul Rehber Öğret. Okul Müdürü
|