GİRESUN LİSESİ |
2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI |
11 SINIF REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI |
TARİH |
|
EYLÜL |
KULLANILACAK FORM VE DÖKÜMANLAR |
1 - Hafta |
(DİT1) |
PDR Hizmetleri Yürütme Komisyon Toplantısı |
|
2 - Hafta |
(DP6) |
Sınıf Rehberlik Hizmetleri Planının Hazırlanması |
|
3 - Hafta |
(ÖOVKg1) |
Kişisel özgürlükler ile toplumsal yaşamı düzenleyen kurallar arasında bağlantı kurar. |
|
4 - Hafta |
|
Bağımlılıkla Mücadele |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
EKİM |
|
1 - Hafta |
|
Ders Çalışma Programı Hazırlar |
|
2 - Hafta |
(ÖOVEg7) |
Öğrenci Klüpleri (Öğrenci seçimi.) |
|
3 - Hafta |
(SÇ11c) |
Yaşam Pencerem |
|
4 - Hafta |
(DP7) |
Sınıf risk haritasının oluşturulması |
|
5 - Hafta |
|
|
|
TARİH |
|
KASIM |
|
1 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Toplumsal hayatı düzenleyen kurallara uygun davranır |
|
2 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Sahip olduğu hakları belirtir(54) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Kitle iletişim araç. sunulan yanlış mesaj ve modellerin bir. ve topl. değer. Ugynl. analiz eder(55) |
|
4 - Hafta |
|
ARA TATİL |
|
5 - Hafta |
(ÖOVEg19) |
TYT ve AYT sınav sistemi |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Önemi artan ve azalan meslekler hakkında bilgi toplar.(90) |
|
TARİH |
|
ARALIK |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Kısa ve uzun dönemde mesleki hedefleri belirler(91) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Yükseköğretim kurumlarına geçiş için akademik başarısını arttırıcı çalışma yapar(14) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Kendi davranışlarını doğa ve çevreyi korumaya karşı duyarlılık açısından değerledirir(56) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTKL) |
Hobilerin insan hayatındaki önemini belirti(26) |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
OCAK |
|
1 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Sevginin insan hayatındaki önemini belirtir(48) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Üretkenliğin toplum açısından önemini fark eder(92) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Ekonomik ve toplumsal ihityaçların meslek seçimene etkilerini açıklar(93) |
|
4 - Hafta |
|
SÖMESTRE TATİLİ |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
ŞUBAT |
|
1 - Hafta |
(ÖOVEb16) |
Başarısızlık Nedenleri |
|
2 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Geleceğe ilişkin amaçlarını toplumun sosyal ve ekonomik kaynaklarını dikkate alarak belirler(15) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Yükseköğretim kurumlarına geçiş için akad. başarının arttırıcı çalış. ekinliğini değerlendirir(16) |
|
4 - Hafta |
|
Devamsızlığı Önleme |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
MART |
|
1 - Hafta |
(ÖOVMg1) |
67-Stres durumlarında kullandığı tepkileri etkililiği açısından değerlendirir |
|
2 - Hafta |
(ÖOVMg1) |
68-Stresle başa çıkmada uygun yöntemler kullanır. |
|
3 - Hafta |
(ÖOVMg1) |
69-Toplumu ve dünyayı ilgilendiren ortak sağlık sorunlarını belirtir |
|
4 - Hafta |
(ÖOVMg1) |
102- Zorbalıkla karşılaştığında baş etme yollarını kullanır. |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
NİSAN |
|
1 - Hafta |
(ÖSTGL) |
Toplumu ve dünyayı ilgilendiren ortak sağlık sorunlarından korunma yollarını ifade eder.(70) |
|
2 - Hafta |
|
ARA TATİL |
|
3 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Toplum için yapılan gönüllü çalışmalara katılır(57) |
|
4- Hafta |
(ÖSTEL) |
Yükseköğretim kurumlarına geçiş ile ilgili bilgi edinir(17) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Sınav Kaygısı Envanteri uygulanması |
|
|
|
|
|
TARİH |
|
MAYIS |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki değer ilgi yetenek ve akademik başarısına göre YÖP seçmenin önemini fark eder(95) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Ortaöğretim sonrası işe ve mesleğe hazırlayan kurum ve kurslar hakkında bilgi edinir(96) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Geleceğe yönelik belirlediği amaçların ulaşılabilirliliğini değerlendirir.(18) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
Seçtiği seçeceği dersleri hayatını nasıl etkileyeceğini sorgular(98) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki amaçlara ulaşmada çeşitli YÖP´nın koşullarına göre seçtiği seçeceği uygunluğunu değerlendirir(99) |
|
TARİH |
|
HAZİRAN |
|
1 - Hafta |
(ÖOVEg9) |
Serbest Zamanı Değerlendirme (Yaz tatili verimli geçirme) |
|
2 - Hafta |
(DP12) |
Diğer (Sınıf rehberlk Planının hazırlanması) |
|
|
|
|
|
........................... AYDIN LAP ALİ KEMAL KILIÇASLAN
Sınıf Rehber Öğret Okul Rehber Öğretmeni Okul Müdürü
|