GİRESUN LİSESİ |
2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI |
10 SINIF REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI |
TARİH |
EYLÜL |
KULLANILACAK FORM VE DÖKÜMANLAR |
1 - Hafta |
(DİT1) |
PDR Hizmetleri Yürütme Komisyon Toplantısı |
|
2 - Hafta |
(DP6) |
Sınıf Rehberlik Hizmetleri Planının Hazırlanması |
|
3 - Hafta |
(OSTUL) |
Sınıf Risk Haritası Belirleme |
|
4 - Hafta |
(ÖOVKg1) |
Rehberlik İhtiyacı Belirleme Anketi
|
|
|
|
|
|
TARİH |
EKİM |
|
1 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar(9) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Yaşıt. ya da kendinin karşılaşabileceği kiş., sos., sor.karşılaş. Yard. Alacağı birim. başvurur(37) |
|
3 - Hafta |
(ÖOVEg10) |
Verimli ders çalışma teknikleri |
|
4 - Hafta |
(SÇ11c) |
Yaşam Pencerem |
|
5 - Hafta |
|
Bağımlılıkla Mücadele
|
|
TARİH |
KASIM |
|
1 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Eğitsel ve kişisel sorunlarla karşılaştığında yardım alabielceği birimlere başvurur(38) |
|
2 - Hafta |
(BGG9a) |
Sosyometri |
|
3 - Hafta |
(ÖSTGL) |
Akran desteği ile yetişkin yardımı gerektiren durumları ayırt eder.(65) |
|
4- Hafta |
|
ARA TATİL
|
|
5 - Hafta |
(ÖOB2) |
Diğer (ABKÖ, Mesleki Tercih Env. Vb.)
|
|
5 - Hafta |
|
Devamsızlığı Önleme |
|
TARİH |
ARALIK |
|
1 - Hafta |
(ÖOB2) |
Diğer (Başarısızlık nedenleri anketi) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTGL) |
Acil durumlarda nasıl davranacağını açıklar(64) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Fizik. sözel ve duyg. tacizle karşılaştığında nerden yardım alabileceğini belirtir(39) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Kişisel değerlerini, inanç. olmayan isteklere iletişim becer., kul., karşı koyar(41) |
|
|
|
|
|
TARİH |
OCAK |
|
1 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Grup çalışmalarında iş birliğinin önemini ve gerekliliğini açıklar (10) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Grup çalışmalarına etkili biçimde katılır(11) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTKL) |
Başkalarının kendisi ile ilgili görüş. bireyin kendini algılama biçimini nasıl etkil. fark eder.(23) |
|
4 - Hafta |
|
SÖMESTRE TATİLİ |
|
|
|
|
|
TARİH |
ŞUBAT |
|
1 - Hafta |
(ÖSTKL) |
Bireyin kendini algılama biçimini davranışlarını nasıl etkilediğini fark eder. (24) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Başkalarının başarılarını ve olumlu davranışlarını taktir eder.(42) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Karşı cins ile sağlıklı arkadaşlık ilişkileri geliştirmelerinin önemini fark eder.(43) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTGL) |
Kendini sağlıklı alışkanlıktan korur(63) |
|
|
|
|
|
TARİH |
MART |
|
1 - Hafta |
(ÖSTAL) |
Kitle iletişim araçlarının kişisel ve toplumsal değerler üzerindeki etkisini fark eder(51) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Verdiği kararları etkili karar verme basamakları açısından değerlendirir(12) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTEL) |
Etkili karar verme unsurlarını kararlarında kullanır.(13) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Etkili çözme basamaklarını kullanır(44) |
|
|
|
|
|
TARİH |
NİSAN |
|
1 - Hafta |
(ÖSTİL) |
Kişiler arası ilikilerde esnek ve hoşgörülü olur(45) |
|
2- Hafta |
|
ARA TATİL |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
İlgi duyduğu mesleklerin gerektirdiği kişisel özellikler ile ilgili bilgi edinir. (81) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
İlgi duyduğu mesleklerin gerektirdiği eğitim hakkında bilgi edinir.(82) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTKL) |
Değerlerini hayatı üzerindeki etkilerini açıklar(25) |
|
|
|
|
|
TARİH |
MAYIS |
|
1 - Hafta |
(ÖOVMg1) |
Mesleki doyum ile mesleki değer, ilgi, yetenek ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkiyi fark eder. |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesleki değerlerin meslek seçimindeki rolünü açıklar(83) |
|
3 - Hafta |
(ÖSTML) |
Meslekleri tanıtan kaynaklar hakkında bilgi edinir(84) |
|
4 - Hafta |
(ÖSTML) |
Ön yargıların meslek seçimine etkilerini değerlendirir(85) |
|
5 - Hafta |
(ÖSTML) |
Seçtiği derslerin dışında kalan diğer dersler ile ilgili yük. öğretim prog. hakkında bilgi edinir(87) |
|
TARİH |
HAZİRAN |
|
1 - Hafta |
(ÖSTML) |
Meslekleri tanıtan kaynaklardan yararlanarak geleceğe yönelik hedeflerini değerlendirir. (88) |
|
2 - Hafta |
(ÖSTML) |
Mesl. değer ilgi yet. ve akademik baş. göz önünde bulun. seçtiği dersleri uygun. değerlendirir (89) |
|
|
|
|
|
.............................. AYDIN LAP ALİ KEMAL KILIÇASLAN
Sınıf Rehber Öğret Okul Rehber Öğret. Okul Müdürü
|